Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egész éves fürdőszezon a hőszivattyú segítségével 2024-11-04 10:06:34 Ez a fűtési technológia lehetővé teszi, hogy a medence vizét egy környezettudatos, energiatakarékos és költséghatékony megoldás révén melegítsék fel
Régi szüreti mulatságok Gödöllőn 2013-11-03 12:15:31 Bájos csősznők vigyázták a szőlőfürtöket, és ha rajtakapták a tolvajokat, bírónék elé állították őket
Aranyos gödöllői kézilabdás lányok 2013-04-30 09:37:27 Országos bajnok lett a Gödöllői Sportegyesület U14-es csapata, amely hetesekkel verte a házigazda Fradit a döntőben